Termeni si condiții
Ultima actualizare: 09.07.2025
Prin folosirea site-ului și a platformei online mihaivelica.ro, Beneficiarul acceptă oferta de servicii de pe www.mihaivelica.ro și Termenii și Condițiile serviciului, împreună cu Politica privind protectia datelor cu caracter personal și Politica de utilizare Cookie-uri.
I. PĂRŢILE ACORDULUI
1. PRESTATORUL, denumit generic “mihaivelica” reprezentat prin una dintre firmele partenere sau colaboratoare de mai jos:
· CMV EASY LEARNING S.R.L., CUI: 50856086, J2024039536008
şi
2. BENEFICIARUL, persoana fizică sau juridică care achiziţionează online cursurile, produsele, serviciile, materialele text, video, audio, sesiunile de coaching, workshopurile sau webinariile puse la dispoziţie de către PRESTATOR,
denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea”,
având în vedere că:
• PRESTATORUL pune la dispoziţia BENEFICIARULUI cursuri online de formare, produse și servicii online, materiale text, video, audio, sesiuni de coaching, workshopuri și webinarii, gratuite sau cu plată;
• BENEFICIARUL doreşte achiziţionarea acestora;
au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţii:
II. OBIECTUL ACORDULUI
Obiectul acordului îl reprezintă vânzarea online de către PRESTATOR a cursurilor, produselor și/sau serviciilor prezentate pe platforma online „MIHAIVELICA.RO” către BENEFICIAR. În cazul achiziției de produse, servicii, materiale text, video, audio, sesiuni de coaching, workshopuri sau webinarii prin magazinul online al PRESTATORULUI, comanda (“Comanda”) efectuată pe cale electronică de către BENEFICIAR pe orice site web aparținând acestuia constituie contract.
III. DURATA ACORDULUI
Prezentul acord intră în vigoare din momentul achiziţionării de către BENEFICIAR a cursurilor, produselor, serviciilor, materialelor, sesiunilor de coaching, workshopurilor sau webinariilor puse la dispoziţie de către PRESTATOR şi încetează la data comunicată în prealabil BENEFICIARULUI pe site-ul https://www.mihaivelica.ro sau subpagini ale acestuia.
IV. PREŢUL ACORDULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
Prețurile cursurilor, produselor, serviciilor, materialelor, sesiunilor de coaching, workshopurilor și webinariilor vor fi cele comunicate pe paginile de vânzare individuale pentru fiecare în parte.
Plata se va putea face online, cu cardul, prin transfer bancar sau ordin de plată și se achită integral în momentul plasării comenzii.
În cazul achitării în rate, condițiile și prețul final vor fi comunicate pe paginile de vânzare individuale pentru fiecare curs, produs, serviciu sau eveniment în parte.
În momentul plasării comenzii se va emite o factură proformă cu termen de plată de 5 zile, care va fi transmisă pe e-mail către BENEFICIAR.
Factura fiscală se va emite la data debitării sumei în contul PRESTATORULUI (conform extrasului de cont) sau după confirmarea plății în contul BENEFICIARULUI (conform extrasului de cont).
6. Toate sumele achitate în avans pentru cursuri, produse, servicii, materiale, sesiuni de coaching, workshopuri sau webinarii care se vor desfășura la o dată ulterioară sunt nereturnabile, exceptând cazurile specificate expres în Politica de Retur/Anulare.
V. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR
V.1. PRESTATORUL se obligă:
1.1. Să pună la dispoziția BENEFICIARULUI cursuri live sub formă de webinar, task-uri concrete, misiuni și alte materiale suport, așa cum sunt prezentate pe paginile de vânzare individuale. BENEFICIARUL nu va fi nevoit să instaleze niciun software suplimentar. Dacă BENEFICIARUL nu va putea participa live la ora stabilită anterior, PRESTATORUL se obligă să pună la dispoziție înregistrările cursurilor.
1.2. Să ofere accesul BENEFICIARULUI pe platforma de curs. Sub fiecare material video, PRESTATORUL, angajații săi sau colaboratorii acestuia vor oferi o serie de task-uri pe care BENEFICIARUL va trebui să le finalizeze. În unele cazuri, stabilite în mod unilateral de către PRESTATOR, vor fi furnizate materiale adiționale care să sprijine BENEFICIARUL în procesul de învățare.
1.3. Să furnizeze cursul folosind metoda „educație prin joacă” sau alte metode de învățare interactive.
1.4. Să ofere BENEFICIARULUI accesul la o comunitate de suport, sub forma unui grup privat dedicat participanților cursului.
1.5. Să furnizeze produsele și serviciile solicitate în cele mai bune condiții și în termenele comunicate în prealabil, stabilite în mod unilateral de către PRESTATOR.
1.6. Să verifice participarea BENEFICIARULUI la programul de instruire sau la sesiunile de curs, în funcție de specificul fiecărui produs sau serviciu.
1.7. Să permită accesul BENEFICIARULUI la materialele achiziționate și după desfășurarea acestora, în conformitate cu condițiile stabilite pe platforma online.
V.2. BENEFICIARUL se obligă să:
2.1. Să achite prețul convenit pentru produsele și serviciile contractate, la termenele prevăzute în prezentul acord. În cazul neplății în termenul stabilit, PRESTATORUL este absolvit de obligația de a furniza produsele sau serviciile comandate.
2.2. Să participe activ la orele și activitățile incluse în cursurile achiziționate.
2.3. Să folosească întreaga sa competență profesională și experiență în cadrul activităților din curs.
2.4. Să finalizeze toate task-urile și activitățile atribuite de PRESTATOR, angajații săi sau colaboratorii acestuia, pe durata cursului.
2.5. Să respecte regulile de comunicare pe grupurile de suport stabilite de PRESTATOR și să nu folosească un limbaj nepotrivit, licențios sau ofensator la adresa PRESTATORULUI sau a altor participanți.
2.6. Să nu pună la dispoziția niciunui terț, sub nicio formă, materialele cursurilor, produselor sau serviciilor achiziționate. BENEFICIARUL are dreptul exclusiv de a utiliza materialele pentru propria activitate sau hobby.
2.7. Să își exprime acordul pentru ca PRESTATORUL să utilizeze numele, imaginea și alte date relevante pentru promovarea și publicitatea platformei MIHAIVELICA.RO, în orice formă de comunicare (inclusiv site-ul, social media, TV etc.), fără obligația de a plăti compensații suplimentare către BENEFICIAR.
2.8. Să accepte ca imaginea sa să fie utilizată în materialele foto și video realizate în cadrul cursurilor, ori ulterior, pentru scopuri promoționale sau educative legate de activitatea PRESTATORULUI.
2.9. Să cesioneze drepturile asupra materialelor video și a imaginii către PRESTATOR cu titlu exclusiv, pentru toate teritoriile, inclusiv drepturile de reproducere, publicare, distribuție și promovare, fără limitare de format sau mijloace (televiziune, internet, dispozitive mobile etc.).
2.10. Să accepte să fie contactat pentru informații despre cursuri promoționale și produse auxiliare prin mijloace online. BENEFICIARUL va avea opțiunea de a se abona sau dezabona de la aceste comunicări în orice moment.
VI. RĂSPUNDERE
Fiecare dintre Părți este responsabilă pentru îndeplinirea întocmai, integrală și la timp a tuturor obligațiilor asumate prin prezentul acord.
Acceptarea Termenilor și Condițiilor site-ului este confirmată prin bifarea checkbox-ului corespunzător din site, prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online. Prin accesarea site-ului, crearea unui Cont și utilizarea platformei, acceptați în mod expres și neechivoc Termenii și Condițiile site-ului, în ultima versiune comunicată pe platformă.
După crearea Contului, utilizarea oricărui conținut sau accesarea materialelor echivalează cu acceptarea modificărilor aduse Termenilor și Condițiilor și a versiunilor actualizate ale acestora. Este responsabilitatea BENEFICIARULUI să verifice cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor de fiecare dată când utilizează platforma.
În cazul în care BENEFICIARUL pune la dispoziția unui terț materialele cursului, fără acordul expres al PRESTATORULUI (conform art. V.2.6), acesta va fi obligat la plata unor daune-interese calculate în funcție de prejudiciul real cauzat, dar nu mai puțin de suma de 2.000 EUR per obligație încălcată.
VII. CLAUZA DE CONFIDENȚIALITATE
BENEFICIARUL se obligă să păstreze confidențialitatea față de terți și să nu dezvăluie, prin niciun mijloc, niciun fel de materiale, date, informații sau documente rezultate din sau în legătură cu prezentul acord sau alte aspecte confidențiale aparținând PRESTATORULUI, despre care a luat cunoștință pe durata contractului.
Obligația de confidențialitate se menține timp de 10 (zece) ani de la încetarea contractului. Prin "informații confidențiale" se înțelege orice informații legate de activitatea PRESTATORULUI sau a partenerilor săi de afaceri, inclusiv, dar fără limitare la:
a) Planuri de afaceri, de marketing și financiare;
b) Sistemul organizatoric, informațional și de management al PRESTATORULUI;
c) Informații referitoare la clienți, furnizori, date tehnice, financiare sau comerciale, indiferent dacă aceste informații poartă sau nu mențiunea „confidențial” ori „proprietate exclusivă”.
BENEFICIARUL declară că va utiliza informațiile confidențiale exclusiv pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale și se angajează să nu le divulge terților, indiferent de formă sau motiv.
În cazul încălcării obligației de confidențialitate, BENEFICIARUL va datora PRESTATORULUI despăgubiri echivalente prejudiciului cauzat.
Orice declarații, interviuri sau dezvăluiri către media referitoare la cursuri, materiale sau orice aspect legat de acest contract pot fi făcute de BENEFICIAR doar cu acordul prealabil scris al PRESTATORULUI.
Toate drepturile de proprietate intelectuală asupra cursurilor, materialelor educaționale, metodologiilor și altor resurse utilizate în programul de formare sunt proprietatea exclusivă a PRESTATORULUI și sunt protejate de legislația în vigoare privind drepturile de autor și proprietatea intelectuală.
VIII. CLAUZA DE NECONCURENŢĂ
BENEFICIARUL garantează și răspunde că nu va intra, în mod direct sau indirect, în concurență cu activitatea PRESTATORULUI și nici nu va desfășura, în mod direct sau indirect, el însuși, angajați ori interpuși ai acestuia, cu titlu gratuit sau oneros, alte cursuri care au obiect identic sau similar cu cel pus la dispoziția sa de către PRESTATOR.
În măsura în care această obligație este încălcată, BENEFICIARUL va fi obligat la plata daunelor interese către PRESTATOR.
VIII. LIVRAREA ȘI ACCESUL LA MATERIALELE ONLINE
Livrarea materialelor
Materialele educaționale (texte, audio, video) vor fi furnizate prin platforma online mihaivelica.ro sau prin alte canale desemnate de PRESTATOR. BENEFICIARUL va avea acces la aceste materiale imediat după confirmarea plății și activarea contului.
Accesul la sesiuni live
În cazul sesiunilor live (coaching, workshopuri, webinarii), beneficiarul va primi un link de acces la eveniment cu cel puțin 2 de ore înainte de începerea acestuia. Este responsabilitatea BENEFICIARULUI să participe la sesiuni la orele stabilite. Dacă BENEFICIARUL nu poate participa, sesiunea va fi înregistrată și disponibilă pentru vizionare ulterioară pe platforma online.
Accesul la materiale suplimentare
Pe lângă materialele video sau textuale standard, PRESTATORUL poate oferi material suplimentar pentru sprijinirea procesului de învățare. Aceste materiale vor fi disponibile pe platformă sau prin e-mail, în funcție de specificul cursului sau workshopului.
Durata accesului la materiale
BENEFICIARUL va avea acces la materialele achiziționate pentru o perioadă determinată (de exemplu, 12 luni) de la data înregistrării la curs. După expirarea acestei perioade, accesul poate fi prelungit contra unei taxe suplimentare, conform termenilor specifici prevăzuți pe platformă.
IX. POLITICA PRIVIND REZULTATELE ȘI UTILIZAREA
1. PRESTATORUL nu își asumă nicio responsabilitate pentru rezultatele obținute de BENEFICIAR ca urmare a utilizării sau aplicării informațiilor, materialelor, cursurilor, articolelor sau altor resurse puse la dispoziție pe platformă. Este responsabilitatea exclusivă a BENEFICIARULUI să aplice, adapteze și implementeze informațiile furnizate în cadrul cursurilor sau materialelor, iar succesul acestora depinde de o serie de factori externi, inclusiv dar fără a se limita la motivația personală, abilități, condiții externe și strategii individuale.
Răspunderea pentru rezultate individuale
PRESTATORUL oferă informații, ghiduri și suport educațional, dar nu garantează rezultate specifice, succesul procesului de învățare sau atingerea unor obiective profesionale, financiare sau personale. Orice succes sau eșec rezultat din aplicarea materialelor și lecțiilor este de competența și sub responsabilitatea exclusivă a BENEFICIARULUI. De asemenea, PRESTATORUL nu va fi responsabil pentru eventualele pierderi, daune sau alte consecințe negative care pot apărea în urma utilizării materialelor oferite.
Exonerare de responsabilitate privind punerea în aplicare
PRESTATORUL nu poate garanta că BENEFICIARUL va aplica informațiile și strategiile în mod corect, eficient sau în termenii așteptați. De asemenea, PRESTATORUL nu își asumă răspunderea în cazul în care BENEFICIARUL alege să nu aplice informațiile sau materialele furnizate. Orice decizie luată de BENEFICIAR privind aplicarea sau neaplicarea materialelor rămâne strict în sarcina acestuia.
Rezultate dependente de factori externi
BENEFICIARUL înțelege că rezultatele obținute prin aplicarea materialelor oferite nu sunt garantate și pot varia semnificativ în funcție de o serie de factori individuali (experiență, abilități anterioare, acțiuni specifice etc.). PRESTATORUL nu poate fi făcut responsabil pentru eventualele lipsuri de progres sau rezultate mai puțin favorabile care pot apărea în urma implementării informațiilor.
Renunțarea la orice pretenție privind rezultatele
Prin acceptarea acestor termeni și condiții, BENEFICIARUL recunoaște că nu va solicita PRESTATORULUI nicio compensație sau daune pentru rezultate nesatisfăcătoare sau neobținerea obiectivelor dorite, indiferent de aplicarea materialelor, lecțiilor sau sfaturilor oferite în cadrul cursurilor sau sesiunilor de coaching.
X. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Proprietatea asupra materialelor educaționale
Toate materialele furnizate de PRESTATOR (texte, video, audio, prezentări etc.) sunt protejate prin drepturi de autor și sunt destinate exclusiv uzului personal al BENEFICIARULUI. Este interzisă distribuirea, reproducerea, vânzarea sau orice altă utilizare a acestora fără acordul expres al PRESTATORULUI.
Utilizarea materialelor în scopuri educaționale
BENEFICIARUL poate utiliza materialele achiziționate exclusiv pentru dezvoltarea sa personală și profesională. Utilizarea acestora în scopuri comerciale sau în cadrul altor activități educaționale fără autorizare reprezintă o încălcare a drepturilor de autor.
XI. CONFIDENȚIALITATE ȘI FURNIZAREA INFORMAȚIILOR PERSONALE
Confidențialitatea în cadrul sesiunilor de coaching și workshopurilor
În cadrul sesiunilor de coaching și workshopurilor, BENEFICIARUL se angajează să păstreze confidențialitatea discuțiilor și a materialelor prezentate, iar PRESTATORUL se obligă să protejeze datele cu caracter personal ale BENEFICIARULUI în conformitate cu legislația în vigoare.
Protecția datelor personale
Prelucrarea datelor personale ale BENEFICIARULUI se va face conform Politicii de Confidențialitate și Protecție a Datelor cu Caracter Personal disponibile pe site-ul PRESTATORULUI. BENEFICIARUL își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor personale în scopul furnizării serviciilor achiziționate.
XII. RĂSPUNDEREA PENTRU MATERIALELE LECTURATE ȘI ACTUALIZAREA INFORMAȚIILOR
Răspunderea pentru utilizarea materialelor
BENEFICIARUL este responsabil pentru utilizarea corespunzătoare a materialelor și pentru respectarea instrucțiunilor oferite de PRESTATOR. În cazul în care BENEFICIARUL nu respectă aceste instrucțiuni, PRESTATORUL nu va fi răspunzător pentru eventualele rezultate sau pierderi.
Actualizarea materialelor educaționale
PRESTATORUL își rezervă dreptul de a actualiza sau modifica materialele educaționale, pentru a le aduce la zi în funcție de noi informații sau cerințe ale pieței. BENEFICIARUL va avea acces la noile versiuni ale materialelor, dacă acestea sunt disponibile, în termenii prevăzuți pe platforma online.
XXII. LIMBA CONTRACTUALĂ ȘI LEGEA APLICABILĂ
Limba de desfășurare a serviciilor
Toate sesiunile de coaching, workshopurile și webinariile vor fi desfășurate în limba română, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel cu BENEFICIARUL.
Legea aplicabilă
Prezentul acord va fi guvernat de legea română. Orice litigiu care nu poate fi rezolvat pe cale amiabilă va fi soluționat de instanțele competente de la sediul PRESTATORULUI.
XIII. ÎNCETAREA
Prezentul Contract încetează în următoarele cazuri:
1.1. Prin ajungerea la termen;
1.2. Prin acord scris între Părți;
1.3. Prin rezilierea unilaterală a contractului.
Părțile pot considera contractul reziliat de plin drept, fără necesitatea unei acțiuni în instanță și fără alte formalități prealabile, dacă partea în culpă încalcă oricare dintre obligațiile considerate esențiale și nu remediază situația în termen de maximum 3 zile de la primirea unei notificări scrise din partea celeilalte părți. Notificarea poate prevedea un termen mai scurt, în funcție de circumstanțe.
În cazul neplății la termen a serviciilor contractate, PRESTATORUL este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online sau de livrarea produselor comandate.
Dacă BENEFICIARUL a accesat materialele achiziționate, suma deja plătită nu se mai restituie, indiferent de motivul retragerii sau încetării contractului.
XIV. POLITICA DE RETUR/ANULARE
În conformitate cu legislația UE, la achiziția unui produs sau serviciu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără justificare.
În cazul retragerii din program, BENEFICIARUL nu este îndreptățit la restituirea niciunei sume din prețul achitat.
Părțile înțeleg și declară expres că, dacă BENEFICIARUL nu participă la toate sesiunile de curs sau nu își îndeplinește integral și la timp toate sarcinile atribuite de PRESTATOR, acesta nu poate beneficia de garanții precum „Garanție Succes Curs” sau „Garanție Risc 0”, dacă acestea sunt oferite.
Anularea participării la cursuri sau sesiuni
BENEFICIARUL poate solicita anularea participării la un curs sau sesiune cu cel puțin 48 de ore înainte de data de desfășurare a acestuia. Anulările efectuate după acest termen nu sunt rambursabile, exceptând situațiile prevăzute expres în Politica de Retur/Anulare.
Excepții de la politica de retur
În cazul în care BENEFICIARUL nu poate participa din motive medicale sau de forță majoră, acesta poate solicita amânarea cursului sau returnarea unei părți din sumă, conform termenilor detaliați în Politica de Retur.
XV. FORȚA MAJORĂ
Niciuna dintre Părți nu este responsabilă pentru neexecutarea totală sau parțială a obligațiilor contractuale dacă aceasta este cauzată de un eveniment de forță majoră, conform definiției legale.
Partea care invocă forța majoră trebuie să notifice celeilalte părți producerea evenimentului în termen de 5 zile și să ia toate măsurile rezonabile pentru a limita consecințele acestuia.
Dacă evenimentul de forță majoră durează mai mult de 10 zile, Părțile pot rezilia contractul prin notificare scrisă, fără a solicita daune-interese.
XVI. ALTE CLAUZE
BENEFICIARUL nu poate cesiona sau transfera drepturile și obligațiile contractuale către un terț fără acordul scris prealabil al PRESTATORULUI.
Toate veniturile rezultate din parteneriate, promovări sau publicitate asociate cursului fac obiectul exclusiv al drepturilor PRESTATORULUI.
În cazul neplății integrale, exacte și la timp a serviciilor contractate, conform art. IV, PRESTATORUL este absolvit de obligația de a furniza serviciile de instruire online.
Părțile înțeleg că, dacă BENEFICIARUL nu participă la toate sesiunile sau nu își îndeplinește sarcinile atribuite, nu beneficiază de garanții precum „Garanție Succes Curs” sau „Garanție 100%”, dacă acestea sunt oferite.
În cazul retragerii din program, BENEFICIARUL nu este îndreptățit la restituirea niciunei sume din prețul achitat.
Întârzierea plății cu mai mult de 3 zile conferă PRESTATORULUI dreptul de a suspenda accesul BENEFICIARULUI la serviciile furnizate până la achitarea integrală a sumelor datorate.
XVII. DOCUMENTELE ACORDULUI
Prezentele termeni și condiții;
Orice alte informații disponibile pe http://www.mihaivelica.ro/.
XVIII. LITIGII
Toate litigiile și disputele referitoare la acest contract vor fi soluționate pe cale amiabilă.
Dacă rezolvarea amiabilă nu este posibilă, litigiile vor fi soluționate definitiv de instanțele judecătorești competente de la sediul PRESTATORULUI, conform legislației în vigoare.
IXX. CLAUZE FINALE
Părțile declară că înțeleg deplin efectele clauzelor prezentelor termeni și condiții și că aceste clauze reflectă voința comună și neîngrădită a părților.
Orice comunicare dintre părți referitoare la prezentele termeni și condiții poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, potrivit dispozițiilor legale în vigoare.
Modificarea prezentelor termeni și condiții poate fi făcută exclusiv de către PRESTATOR, fără a fi necesar acordul scris al BENEFICIARULUI, iar modificările intră în vigoare odată cu publicarea acestora pe site-ul oficial al PRESTATORULUI.
Clauzele prezentelor termeni și condiții se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
Prezentele termeni și condiții se supun dispozițiilor legii române.
Prezentele termeni și condiții nu aduc atingere niciunui alt contract încheiat între Părți.